Cheese Puff Mountain
Robot Chicken-författarna - och Gargoyles - möter sin värsta fiende: duvor. Den nakna kaptenen Picard vinner stort! Kan Paw Patrol rädda sig från den ultimata terrorn? Animaniacs blir sexpedagoger.