Western Hay Batch
De geniala Robot Chicken-författarna ger råd om varför du ska sluta snoka i vad Power Rangers har för sig. Obi-Wan agerar omoraliskt för att kunna bli moraliskt överlägsen. Terminator färdas tillbaka i tiden för att stoppa Eva innan hon äter äpplet.