Hjärnorna bakom Robot Chicken avslöjar en mörk familjehemlighet, och vi inser att ingenting någonsin kommer att bli detsamma när Robot Chicken Nerd upptäcker att hans verkliga far är... jultomten! Och sedan dör en massa människor.