Fridge Smell
Sagt i Robot Chickens författarrum: "Den gröna milen" är tydligen mycket längre än så. Optimus Prime tvekar aldrig att göra sin plikt... förutom när det gäller juryplikt. Teenage Mutant Ninja Turtles lär sig allt om blommor och kloaker.