In Bed Surrounded by Loved Ones
Robot Chicken-författarna visar varför du inte bör skämta med Apache Chief. Vi fördjupar oss i Lego-världen. Vad skulle hända om vi blev av med alla vargar? Skaparna visar hur det går utför med Captain Kirk.