Se vad författarna tror kan hända efter en Alvin och gänget-konsert. Mary Poppins är den typ av barnflicka som vi gärna skulle ha till hands. Vi upptäcker varför B.A. Baracus hatar att flyga. Skaparna försätter G.I. Joe i en äkta krigssituation.