Disemboweled by an Orphan
Våra galna hjärnor ser Pärlan från Piff & Puff i ett helt nytt ljus. Författarna föreställer sig vad som kunde hända om snögubben Frostes hatt hamnade på andra saker. Två Eternia-turister fastnar i en strid mellan He-Man och Skeletor.