Eaten by Cats
Hur skulle Teletubbies skulle se ut som nästa generation av Power Rangers? Doc Brown får inte sin tidsmaskin att fungera som den ska. Parappa the Rapper slår sig ihop med 50 Cent i vår galna värld. Vad händer när en Lego-person får barn?