Executed by the State
Författarna ger G.I. Joe den största utmaningen hittills: att ta reda på vad vegetarianism egentligen handlar om. Skaparna svarar på frågor om Starbucks berömda logga. Nästa Hollywoodsuccé: Orville Redenbacher i Children of the Popcorn.