Crazy
Med nya nyckelbevis rörande mordet på Alison är Hanna rädd att "A" försöker sätta dit henne efter en påhälsning av kriminalpolis Wilden. En paranoid Aria inser att hon måste vända sig till Mona för svar om hon ska kunna hjälpa Anna.