Out of Sight, Out of Mind
Spencer är äntligen villig att prata, men Emily är inte lika villig att höra vad hon har att säga. Kommer Emily att lyssna på Spencers varningar, eller kommer hon att söka sina egna svar längs vägen som "A" har stakat ut åt henne?