The Remains of the A
Efter att ha fått en stor ledtråd från Garrett ger sig Hanna och Spencer ut på varsitt uppdrag. Hanna ser en perfekt möjlighet att fånga "A", eller åtminstone se vem som hjälper Garrett. Samtidigt börjar Aria ifrågasätta Ezras plötsliga pengainflöde.