The Lady Killer
Rättegången mot Garrett för mordet på Maya börjar och Rosewood har blivit ett mediaspektakel. Emily är osams med sina vänner på grund av Paige och vet inte vart hon ska vända sig när medieuppmärksamheten blir för mycket för henne.