Kingdom of the Blind
När Spencers mamma Veronica Hastings tar Garrett som klient är Spencer säker på att det finns nåt som tvingar hennes mor att ta sig an målet. Samtidigt går Aria med på att vara Jennas ackompanjatör för att hålla koll på henne.