Övervikt & Tourettes
Trebarnsmamman Linda har gjort en stor viktresa från 130 kg till 55 kg. Här genomgår hon den stora operationen där hon tar bort överskottshuden. Engelsmannen Pauls liv tog en rejäl vändning för sex år sedan då han i vuxen ålder fick Tourettes syndrom.