Ovanliga relationer
Erik och Linda var ett vanligt gift par när de träffade Hampus och alla blev kära i alla. Maxime och Derek är gifta sedan 30 år men har en barnkammare för vuxenbebisar. Tjugoåriga Hannah älskar barn men hennes barn är verklighetstrogna dockor.