Lik en seriefigur
SÄSONGSSTART. Svenska Pixee Fox har opererat sin kropp för att bli lik en seriefigur. Neil är Storbritanniens längsta man och kan stoltsera med hela 232 cm. Nathalie och Maria har varit ihop i nästan 30 år, men förr var Nathalie en man som hette Niklas.