Jag har sex med naturen
Vi möter tre personer som alla har en avvikande tro och lever efter en sann övertygelse. Mathias, 26, lever som frivilligt hemlös och nomad. Bonnie, 45, bor i Stockholm och kallar sig voodoohäxa. Torjus, 33, har barn men flyttade ut ensam i skogen.