Berg & Meltzer på Hawaii
Hawaii - själva definitionen av ett paradis. Vulkaner, vita stränder, vithajar och kristallklart vatten. Carina och Christine har hyrt en charmig träkåk på stranden på ön Oahu. Här skall de bo en månad och verkligen anamma den hawaiianska kulturen.