Fiskögonsoppa och tjurtestiklar
PREMIÄR. Carina och Christine träffar en lokal kändiskock som bjuder på fiskögonsoppa och tjurtestiklar. De råkar i gruff när de ska uppträda på en hula-hula show, och vi är med när tjejerna simmar med hajar. Utan skyddande bur!