Tjejerna beger sig till Maui där de träffar ett bröllopspar som har gift sig 110 gånger! Det är dags för bröllop igen och de vill att Carina och Christine ska viga dem. Dessutom blir det race i hawaiiansk kanot och de möter en mytomspunnen tatuerare.