The Bakra
Artemis når slutligen Jamaica, och Jamie och Claire är nu mycket närmare sitt mål. Under en överdådig bal på ön möter paret Fraser gamla allierade, såväl som forna fiender som hotar att sätta käppar i hjulen för dem.