Of Lost Things
Som marskalk vid den aristokratiska herrgården Helwater blir Jamie motvilligt indragen i en adlig brittisk familjs intriger. I 1968 års Skottland försöker Claire, Brianna och Roger ta reda på var i historien Jamie befinner sig.