Svampregn
På hösten är skogen helt underbar. Man kan plocka svamp, lyssna på fågelsång ... Men tänk om det inte finns några svampar alls då? Masha hittar en originell lösning på det här problemet. Vad då för lösning? Titta på avsnittet och ta reda på det!