Den stora vandringen
När vi är sugna på äventyr och nya upplevelser tar vi sovsäckar och tält och åker på camping. Där vi kan få beundra fantastiska landskap, bestiga berg och till och med titta på riktiga vulkaner! Låter det intressant?