Sov så sött
Masha är den bästa "mamman" i världen, men inte ens hon kan natta Rosy. Björnen erbjuder en lösning dvs. att använda en musikdosa. Och allt skulle ha varit bra, men musikdosan visar sig plötsligt ha en överraskning inuti!