Skattkammarön
När du är med dina bästa vänner finns äventyret ständigt precis runt hörnet! Den här gången är Masha och hennes trogna följeslagare på en fantastisk jakt efter piratskatter. Vad väntar dom modiga resenärerna under vägens gång?