Den första svalan
Vet du vad ornitologi är? Det är en vetenskap där man studerar fåglar! Och det är också Dashas nya hobby. Hon kommer för att hälsa på Masha och björnen och upptäcker en ny unik fågelart! Vad är det här fantastiskt, ovanlig fågel?