Rival
Lamput har rymt igen och Specs och Skinny får sparken. Chefen anställer en superball forskar som snabbt överlistar Lamput och återbördar honom till labbet. Lamput vill att allt ska bli som förr och hjälper vitrockarna få tillbaka sina jobb.