Monstret Skinny
Skinny ligger vaken med hicka. Han råkar dricka en experimentell brygd från labbet, vilken förvandlar honom till ett monster varje gång han hickar. Specs tar hjälp av sin nyfunna monstervän för att jaga Lamput.