Sömngång
Specs har svårt att sova efter att ha sett på skräckfilm sent på kvällen. När Skinny går i sömnen måste Lamput rädda den slumrande nördens skinn. Man ska inte väcka sömngångare, men att göra sig till ett gummiband och skjuta honom mot månen går bra.