Jakten
Lamput rymmer från labbet och chefen skickar Specs och Skinny att fånga in honom. De visar sig suga rejält på att fånga in orange klumpar. De övertalar chefen att låta dem använda allt dyrare fordon. För att vara forskare är de sannerligen svårlärda.