Dubbeltrubbel
Dastardly träffar den enda medlemmen i hans fanclub, en sexårig flicka. Men när hon visar sig vara ännu elakare och mer förrädisk än han själv utmanar han henne på ett race för att bevisa att han är den bästa fuskisen.