Jakten på hjärnan
Tinys skapare återvänder till stan med en speciell gåva, den andra halvan av Tinys hjärna. När Tinys nyfunna intelligens stiger honom åt huvudet tröttnar fartdårarna på hans arroganta attityd och slår sig samman för att stjäla tillbaka hans hjärna.