Hundarn's också, Dastardly
När en blixt rör till det i hjärnan på Dastardly så att alla han ser ser ut som Muttley, måste racerarna våga fara till det mest fruktansvärda, farliga, avskyvärda och hemska stället i universum, Dastardlys hjärna.