Mega-Muttley går till attack
Under ett lopp genom Japan går ännu en av Dastardlys planer snett och får Muttley att växa till ett stort monster och anfall centrala Tokyo. Med I.Q.'s hjälp bygger racerarna en super-cool mega mech och tar sig an den vilda vovven.