The End of Ginni
Ri’Chard, Diane och Elsbeth Tascioni anlitas för att förhandla fram ett avtal för en man och kvinna som försöker fastslå ett rimligt arvode för att föda barn. En utmaning uppstår dock när det ofödda fostret också får en företrädare i rätten.