The End of Eli Gold
Eli Golds rättegång har startat, med Marissa Gold som en av hans försvarare. Liz och Ri’chard försöker stärka sin arbetsrelation, vilket leder till en överraskande upptäckt om Ri’chards historia och Liz pappa.