Carina hos Marie Göranzon på Dramaten
Carina ska testa skådespelaryrket och mentor är Marie Göranzon på Dramaten. För att få extra vägledning besöker hon vännen Carolina Gynning som ger lite tips. Slutligen blir det slutprov och hennes motspelare visar sig vara en Dramatenstjärna.