Ett jobb som höjdhoppare med Emma Green
Det blir blod, svett och tårar när Carina möter höjdhopperskan Emma Green i Idrottens hus hemma i Göteborg. Carina coachas av Emmas ex-man och tränare Yannick Tregaro som inte visar någon barmhärtighet under de tuffa passen.