Carina praoar hos Leif Mannerström
Carina är på prao hos kocklegenden Leif Mannerström på hans restaurang Kometen i Göteborg. Carina gör sitt bästa för att passa in, men blir minst sagt sjösjuk när hon får följa med ut på havet för att fånga havskräftor.