Carina hos Andreas Carlsson
Carina drar till ett soligt Los Angeles för att praoa hos producenten, låtskrivaren och entreprenören Andreas Carlsson. Carina blir spraytannad, får sjunga med Los Angeles bästa kör och blir scencoachad av Molly Sandén.