Carina hos Fredrik Eklund
Carina åker till Manhattan för att ta reda på hur man blir en supersäljare - läromästare är stjärnmäklaren Fredrik Eklund. Carina följer med Fredrik till lägenheten som Jennifer Lopez ville köpa. Det hinns även med båtsightseeing och en afterwork.