Häx Chefen
Nu när den onda Häxan har förlorat sina magiska krafter, blir hon tvungen att vända sig till Wilhelmina i hopp om att hon kan hjälpa henne att återfå sin magi. Samtidigt hjälper Dorothy och gänget Trollkarlen att få styr på sina magiska krafter.