Dorothys Detektivbyrå
Efter att ha löst ett mysterium åt Munchkinerna, och inspirerad av de hårdkokta detektivfilmerna hon brukade se med sin Farbror Henry, bestämmer sig Dorothy för att bli privatdetektiv. Hon börjar lösa mysterier runt om i hela Oz.