Adjöss till vingarna
Efter att ha gjort Wilhelmina besviken för sista gången blir Frank och Lyman av med sina vingar och utbytta. Vingarna fäster sig istället på Lejonet och Fågelskrämman. Dorothy måste ställa allt till rätta igen.