Kapten Bill i "För fulla segel"
Ett fartfyllt äventyr högt uppe i skyn. Pojkpiratkaptenen Bills besättning har blivit bortrövad av Boolooroo, så han vänder sig till Dorothy och vännerna för att få hjälp med ett hissnande räddningsuppdrag!