Taket kommer
Lyckan är stor för Marie när taket till 1-euroshuset i Sambuca di Sicilia äntligen kommer på plats. Marie hälsar också på mäklaren Emelie i Syrakusa. De går på loppis och fyndar - allt från tyger till vinylskivor.