Terrakottahimlen
Det är påsklov och alla fyra barnen kommer för att hjälpa till med renoveringen. Golven är i dåligt skick och Bill och Marie hittar en hemlig fabrik som tillverkar handgjorda terrakottaplattor i exakt rätt färg.