Jakten på drömhuset
Bill Nylander och Marie Olsson Nylander börjar jakten på sitt nya drömboende på Sicilien. Här finns mängder av vackra, övergivna hus som säljs för bara en euro, men det visar sig vara svårare än Bill och Marie trott att hitta det perfekta objektet.